петък, 11 август 2017 г.

Кюфтета от тиквички (9+ месеца)


Тези кюфтета направих наскоро. Рецептата взех от блога на Кремена Митрева. 
Аз изпържих кюфтетата, защото фурната ми се развали неочаквано.  Така че импровизирах и ги изпържих.
На снимките П. е на 2 години.  Но аз бих казала, че тази рецепта може да бъде предложена и от по-ранна възраст, например на 9 месеца. Подобни кюфетата, но от други зеленчуци, съм правила, когато П. беше на 9 месеца. Винаги може да се варира с продуктите. Например може да не се сложи моцарела или от яйцата да се сложат само жълтъците. При захранването на П. дадох доста рано яйце, но с млечните изчаках, тъй като кърменето ни беше почти постоянно и реших, че едва ли има нужда от допълнително млечни. Въпреки това още преди годинката (на около 11 месеца) й бях дала сирене, кашкавал, кисело мляко и масло.
Към кюфтетата от тиквички имаше за вечеря обикновен млечен сос от кисело мляко и чесън, краставици и домати. П. много помогна за направата на кюфтетата, като успя да оформи 3 малки топченца. Освен тях, погълна и още едно голямо кюфте:) И както се вижда от снимките, си помага и с ръце:))

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Какаови мъфини с боровинки (8+ месеца)

Това е една лесна и вкусна рецепта за дечица. Мъфините хем са какаови, хем не са шоколадови и тежки. Много добър избор за празници или гости...