вторник, 1 август 2017 г.

Бисквити от овесени ядки с банан (7+ месеца)

Снимка на Magda Feuer.
 Сутрешна или следобедна закуска—овесени бисквити с банан. Само това :-) Един смачкан банан, овесени ядки. Аз взимам фини ядки и не се налага накисване. Пече се около 15—20мин. На хартия при 180°. Аз пека отгоре и отдолу, но може и на вентилатор. Отлепят се от хартията след като изстинат. Не се ронят, идеални за навън. :-) П. изяде една и аз —една. Станаха 5 общо. 


Аз ги дадох на 10 месеца, но спокойно може и по-рано. Просто тогава ги открих. Идеални са за път. Издържат два до три дена, ако не се изядат. Накрая стават по-жилави. За разнообразие може да се сложи канела, каранфил, ванилия или настъргана ябълка или круша. Не запичат. И сега, на две години, ги обожава. Любими са и на бабите:)))

2 коментара:

  1. Здравейте, защо рецептата е за 9+ месеца. Видях, че продават овесени ядки без глутен. Ако направя бисквитките с тях ще са подходящи ли за почти 7 месечно бебе?

    ОтговорИзтриване
  2. Здравейте, аз ги дадох на 10 месеца, защото преди това не бях чувала за такъв тип рецепти—лесни и вкусни за бисквитки. Затова и така написах. Самата аз, както се вижда от дневника,дадох още в началото на захранването глутен, под формата на хляб, и не съм се притеснявала във въвеждането му. Ако нямате фамилна обремененост, не би трябвало да го отлагате. В най—новите научни изследвания се препоръчва ранното му въвеждане, именно като предпазване от появата на алергии и непоносимост.

    ОтговорИзтриване

Какаови мъфини с боровинки (8+ месеца)

Това е една лесна и вкусна рецепта за дечица. Мъфините хем са какаови, хем не са шоколадови и тежки. Много добър избор за празници или гости...